Política de devolucions i reemborsament
A Quatre Vents, volem que estiguis completament satisfet amb la teva compra. Si per qualsevol motiu no estàs content amb un producte, pots sol·licitar una devolució o reemborsament seguint les condicions detallades a continuació.
​
Termini per fer devolucions
​
Acceptem devolucions dins dels 14 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda. Passat aquest termini, no podrem acceptar cap devolució.​
​
Condicions per a la devolució
Per poder fer una devolució, el producte ha d’estar:
-
En el mateix estat en què es va rebre.
-
Sense obrir, sense utilitzar i amb el segell de seguretat intacte (en el cas de suplements, cosmètica o alimentació).
-
Amb l’embalatge original i tots els accessoris o regals promocionals si n’hi havia.
-
Els productes alimentaris, complements alimentaris i cosmètics oberts o manipulats no es poden retornar per motius d’higiene i seguretat.
​
Costos de l’enviament
Si la devolució és per error nostre (producte malmès, defectuós o incorrecte), assumirem tots els costos de recollida i reexpedició.
Si la devolució és per decisió personal del client (canvi d'opinió, error en la comanda, etc.), els costos d'enviament aniran a càrrec del client.
​
Reemborsaments
Un cop rebem el producte i verifiquem que compleix les condicions esmentades, et farem el reemborsament en un termini de 7 a 10 dies laborables mitjançant el mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.
​
Productes no retornables
-
Productes en promoció o rebaixa (excepte si estan defectuosos).
-
Xecs regal.
-
Productes oberts o usats.
​
Com sol·licitar una devolució
Envia'ns un correu electrònic a hola@quatrevents.es amb la següent informació:
-
Número de comanda
-
Producte/s que vols retornar
-
Motiu de la devolució
-
Fotografies si es tracta d’un article malmès o incorrecte
​
Et respondrem el més aviat possible amb les instruccions per procedir amb la devolució.